Selasa, 3 April 2012

ALHAMDULILLAH.... SEMOGA TERUS BERJAYA.....


Perhimpunan Mingguan pada hari Isnin 2 April, 2012 memberi banyak berita gembira kepada warga Sekolah Kebangsaan Sri Tangkak, terutama pastinya tuan guru besar, Tuan Haji Mazlan bin Ahmad, di atas pencapaian anak-anak didik di sini.  Penyampaian hadiah kepada para pemenang dalam beberapa pertandingan mengambil masa perhimpunan itu amat menggembirakan.

Penyampaian hadiah dimulakan kepada pemenang-pemenang  Johan dan Naib Johan Pintar Matematik di Pertandingan Kokurikulum Akademik Panatia Matematik Zon Tangkak yang mana telah dijalankan di sekolah ini pada 24 Mac 2012 yang lalu.


Penyampaian seterusnya ialah penyampaian hadiah kepada Johan Nasyid, Hafazan Lelaki dan Berzanji Lelaki. Majlis diterukan dengan penyampaian hadiah kepada peserta-peserta Olahraga dan Balapan MSSD Ledang yang telah dijalankan pada 27 hingga 30 Mac yang lalu. Kejayaan Johan bagi acara melontar peluru perempuan 12, Naib Johan untuk 4 x 200m lelaki 12 dan gangsa untuk acara 100m lelaki 12 menjadi cenderamata yang berharga kepada para jurulatih olahraga sekolah khasnya.



Guru besar, Tuan Haji Mazlan bin Ahmad tidak ketinggalan memberi Anugerah Kecemerlangan kepada murid-murid yang berjaya dengan cemerlang semasa Ujian Pengesanan Mac.  2 murid Tahun 6 dan 4 murid Tahun 3 telah menerima anugerah yang diberi khas oleh tuan guru besar sendiri.


Semoga kejayan sentiasa bersama kami..... Amiinnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan